Obernai, wolken,weinig zon en maar 18 graden, 50 km. Gefietst

24 juni 2013 - Obernai, Frankrijk

Vannacht heeft het wat geregend en de verwachting is dat er vandaag meer regen komt en de temperatuur zal dalen, we besluiten komende nacht in Obernai een hotelletje te nemen , via booking.com reserveren we een kamer in het centrum.

Ondanks de vele wolken genieten we van de mooie tocht langs typische Elzaser dorpjes en de vele wijnvelden , het klimmen gaat beter, als we thuis zijn en de Holterberg gaan beklimmen kunnen we dat met twee vingers in de neus. Bij een mooie kapel nemen we onze lunchpauze , luguber detail er is een bottenkelder, ( ossuarium )
Laat in de middag bellen we de eigenaresse van À Mi- Chemin, zei laat ons binnen en geeft de code van de voordeur, er is een kitchenette die we kunnen gebruiken.
We lopen door het centrum en kopen de boodschappen, we eten gezellig in het kleine keukentje.
s'Avonds  gaat het iets regenen. In de avond genieten we van de TV. We hebben misschien toch wel gemist, de afgelopen week.