De laatste dag is gelijk de verjaardag van Marja

3 november 2013 - Winterberg, Duitsland

Vandaag 54 jaar geleden is Marja geboren , hoera. Het weer viert mee want we zien de zon af en toe schijnen .
Na lekker uitgeslapen te zijn, gaan we alles weer opruimen, we komen hier zeker terug.
Rene belt op tijd om Marja te feliciteren.
Even na 10 uur gaan we met de fietsen naar Hallenberg , hier ligt een cache verstopt. Opnieuw volgen we het spoortraject , super om zo veilig en mooi te kunnen fietsen. We komen alleen twee drooglanglaufers tegen, ik denk dat iedereen het vandaag te koud vindt, het is nl maar 5 graden.
Voor ons een goede test of alle kleding goed is, we denken in laagjes, alles werkt goed.
De cache vinden we ,maar dit duurde nog wel even, we zochten aan de verkeerde kant van de weg.
Op de terugweg belt Jacqueline om Marja te feliciteren.
Onderweg drinken we een kop koffie, we bieden een langlaufer ook wat aan , maar hij gaat zo eten dus slaat het aanbod af. Hij moest wel glimlachen , hij krijgt dit aanbod nl niet elke dag.
Bij Haus Wiese kleden we ons om , daarna gaan we via een mooie weg het Sauerland uit.
Bij Horstel bezoeken we het restaurant waar we in maart uit eten gaan met het VDL uitje, helaas is het gesloten, we besluiten om thuis een pizza te bestellen.
We kijken terug op een paar mooie dagen.

1. Marja en Bert:
    4 november 2013
    Super om jullie zo te volgen