Breisach am Rhein -Huningue, zon in overvloed, 32 graden, 75 km gefietst

17 juni 2013 - Huningue, Frankrijk

Vanmorgen op tijd uit de veren, het wordt nl warm( erg warm). Om 8 uur zijn we bij de Mac Donalds om te ontbijten en te internetten, helaas was de Macnog niet open maar een vriendelijke man hielp ons aan inteernet en bij de buren ( de bakker) kochten we brood en koffie, we aten het op ,ophet terras van de Mac( met toestemming). We sturen het eerste gedeelte van ons reisverslag, we zijn benieuwd of het over komt.

Voor 9 uur fietsen we langs de Rijn in de schaduw, het gaat super.

In de middag verfrissen we ons in een klein zijriviertje van de Rijn, heerlijk.

Om 3 uur komen we in de buurt van Huningue waar de camping van deze dag ligt. Tot grote schrik van Marja was ze Bert kwijt, na wat heen en weer fietsen vond ze hem terug ( aan een echtpaar gevraagd of ze man hadden gezien met oben ohne, ja dat hadden ze en zij keken ook al uit naar Marja , Bert had hun gevraagd om naar haar uit te zien)

Bij een narrige campingbaas ( achteraf was hij toch galand om tips te geven) een plekje in de schaduw gekregen.